Vad är kärlek? - 5 dec

Kärlek är nästan omöjligt att beskriva.
Känslan och upplevelsen är olika för olika personer och kan variera från gång till gång som man blir kär.

Jag älskar känslan av att vara kär,
ni vet pirr i magen man bli alldeles till sig när personen är i närheten.
Man är extra glad, man får fina sms!
man blir nervös vissa blir energiska.
Och framför allt att bli älskad för den man är.
Men samtidigt så finns det inget som är så sårbart som kärleken
kärleken hotas ständigt av svek, död , bedrägeri och lögner.







Kommentarer
Postat av: David

Kärleken kan dra har aldrig hjälp mig någon gång mina känslor lura mig hela tiden när man trodde en person var så verkade han vara helt annars.. Jag klara mig själv man måste kunna lära sig stå stadigt själv innan man blir tillsammans mä nån :P

2010-12-30 @ 03:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0