Hemma

hemma efter en underbart god middag hos mormor, det vart lax,potatis hemmegjorda köttbullar och kött och en massa sallader osv! Hon är helt klart bäst på laga mat, till efterrätt vart det paj med vaniljsås.. hur gott är inte det?

efter maten så följde jag min bror hem till hans nya lägenhet på älvsbacka! mycket stor och´mysig det ända dåliga är ju att den "lutar" man känner det när man står iköket man faller långsamt mot höger.. mycket irriterande vart lite små illamående av det.. menmen!
nu har jag iaf precis plan landat i soffan, väntar på ida som ska kika förbi, vi ska ta en rök, snacka lite skit ! somvanligt då.
Sen blir det myspys i soffan!
det var allt för mig, puss och kram


Kommentarer
Postat av: Jackemma

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-26 @ 10:25:40
URL: http://jackemma.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0