Torsdag

hej på er, jävulst dålig uppdatering men jag har haft sjukt många tankar som flyter runt i skallen, hade gärna delat med mig av vädligt många åsikter och tankar men vissa saker ska man bara hålla käften om och behålla för sig själv! jag bor ju trotsallt i Skellefteå och inte rätt ställe att "prata ut på "
i vart fall så har jag inte gjort mycker under lovet, bara tagit det lungt sovit 13 timmar om dygnet :) haha
igår umgicks jag med Josefin vi fikade på ett mysigt cafe och bara babblade i några timmar sedan såg vi kopps hemma hos henne, nu ska jag bädda ner mig i soffan med mina chaddarpopcorn och se en film , godnatt på er!

Ha ett fint höstlov♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0