Mys

hejsan, idag blev en händelserik dag, jag storstädade köket, rummet och toan! mycketduktigt flicka.
Sedan tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av thaimat så vi åkte upp till stan och köpte wook! mycket gott, nu sitter jag och ida framför öppna spisen och äter en massa gott! bla cheezballz,ostkrokar,godis,nötter,chips och en massa annat!

Imorgon kommer jag utmana ödet, tro det eller ej jag ska faktiskt följa viccan till stallet och rida! OMG!
Så ni ser ju om jag uppdaterar något i morgon kväll, annars vet ni att jag inte övelevde..
Äsch va fan det ska nog gå bra, håll tummarna

Nu ska jag vara social med idaslida som ligger på golvet och halv sover!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0