svar på jobbiga frågor

utsidan:
ska han ha långt eller kort hår? hmm svårt, mittemellan?
fixa frillan? ja självklart, dock får det inte ta längre tid än vad det gör för mig.
klä sig snyggt? men givet!
snobb, punkare, eller hiphopare? next...
lång eller kort? längre än mig ivartfall!!
ögonfärg? jadu..svårt..vetinteriktigt.
hårfärg? naturligt
ska han ha muskler? gärna det.. 
ha någon piercing? om det klär honom så visst..
vad kollar du på först ex. ögon, hår osv? hmm..ögon kanske vet inte riktigt.
ska han sporta? upp till han själv..


insidan:

ska han vara blyg eller social? gärna social! för de är jag .. verkligen.. för glapp ibland.
ska han vara romantisk? inte en massa grejer hela tiden.. nångång kanske..

ska han vara lätt att prata med? självklart
ska han vara rolig? jag älskar folk som bjussar på sig själv
ska han vara omtänksam? hört att det kan va bra!
kontrollfreak? har redan en pappa..så nej tack!
ska han bestämma allt? oaldrig, i ett förhållande är man 2.
ska han beskydda dig? klara mig rätt bra!
ska han kunna lyssna bra? absolut
ska han lita på dig? ofc..annars är det bara att dumpa skiten.

övrigt:
hur stor får åldersskillnaden vara? åldern är bara en siffra
pluggis eller inte? gör han precis som han vill...
spelnörd? nej tack!! jag vill gärna ha all kärlek.
röka eller snusa? upp till han
ska han festa mycket? om han vill det så fine!
ska han bry sig om vad sina vänner tycker? helst ska han inte ligga under piskan..
vilket land ska han komma ifrån? spelar ingenroll..
vad är viktigast, utseendet eller personligheten? båda
skulle du kunna bli tillsammans med någon som varit player? har inget med hans förflutna att göra.. 
skulle du kunna bli tillsammans med din kompis ex/gamla strul?
så länge det inte har funnits känslor mellan vännen och "strulet" så skulle jag kunna bli det.. så länge det är ok för kompisen.. tro jag...fast helst hittar jag ju mig mina egna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0