vill ni smaka?? nej vi har redan ätit... vill ni ha pommes? nej sa jag ju men du kanske vill ha min smältost... åå tack gärna! jävla bitch

Haft en förjävla trevlig helg med riktigt fina männsikor, fredagen började med att jag och sanna åkte upp till stan käkade lunch på jobbet..fikade på waynes hängde på stan osvosvosvosv.. senare tog vi bussen till piteå mötte upp F&F sedan började kvällen! vi for till F´s stuga där kvällen bestod av
genispel(inget för mig)+snurraflaskan(krig mellan mig och F)+vin+cider+deeptalk+hamburgre+disco+skratt+en massa annat!
Lördagen spenderades först i örviken hos mig, vin med brudarna sen bar det av till stan där vi bla gick vilse drack skumpa bråkade med 2 störiga tjejer, käkade fylle mat och en massa andra trevligheter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0