måndag

Hejsan! tänkte summera min helg, ja då börjar vi.. mat på mat festen med älsklingen x5, nu måste jag röra på mig DAGLIGEN. häng i byske med fina Sandra! Lugn helg but i don´t complain.
dagens händelser består av jobbjobbjobb skönt att vara ta ledig från skolan för att tjäna lite ca$h ;)
nu latar jag och ida oss i soffan med chirre och kikar på Svenska hollywood fruar! lovely
bjuder på två bilder som togs för 1 och ett halvt år sedan, dagen innan jag och Ida skulle spendera våran nyårs i Boden som spårade total! minns hur speedade vi var, tjollrade på hela natten. Sjöng till en massa låtar, tjuv rökte ur fönstret så hela mitt hus STANK RÖK.. hoppade i sängen så den gick i bitar.. sedan började den hemska bilfärden mot Boden med min bror som chafför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0