turkiet

Kikade just igenom bilder från turkiet, gud vad jag saknar turkiet! alla dessa människor man lärde känna från hela världen som bara är ett minne nu.
saker vi hann med:

-Nakenbad i Alanya
-Springa 2km mitt i natten och inte ha en blekaste vart vi bodde
-Bråka med taxichaffisen
-Dansa på baren, få gratis shots
-Träffa fina männsikor
-bo på 3 olika hotell
-bada i poolen och lika snabbt bli uppsliten av bartendern
-gråta för att jag var så less turkar.
-hamna i bråk med en turk som förföljde oss
-få böter på 400 svenska kr
-fick rosor
-kastade is på nått random på en pub
-sjöng kareoke
-åt kebab dagligen
-tequila race 12 på dagen VARJE DAG
 

och såååå jävla mycket mer jag aldrig kommer dela med mig av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0