vart är john blund=?


La mig i sängen för drygt en timma sedan och har fortfarande inte hittat lugnet. börjar bli lite ont om tid att vända tillbaka på dygnet.men jag kämpar!

Tänkte bara skriva av mig litegrann, jag lever mitt liv fullt ut varje dag. Som jag är så älskar jag när saker och ting kretsar kring mig ( på ett bra sett) och jag trivs bäst med folk runt om mig hela tiden, att alltid ha någon vi min sida. På fester älskar jag att dansa på borden! sjunga högt och tylidligt, skämma ut mig totalt! men vet ni en sak? jag bryr mig inte. för jag vill minnas mitt liv som om jag vore en popstjärna, och inte nån loser som spenderar sina timmar sittandes framför datorn. Att kunna se tillbaka och minnas vilken bad girl man var.
Jag älskar mitt liv, så snälla sluta lägga er i! Jag vet att många tycker att det är mycket rock´n roll i mitt liv.
men det är så jag absolut trivs bäst, och det är så jag vill leva. Kanske dock inte fungerar i längden men just nu har jag ingenting som binder mig till hemmet.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0