25:e

kan väl mer än säga att under dessa dagar har jag lagt på mig ett par kilo, känns bra att träningskläderna är ner packade i väskan! imorgon rullar jag ner mot sundsvall för att spendera 2 veckor där precis som alla andra gånger så kommer det bli toppen, fast nu blir det nog ännu bättre! mer fest, mer shopping och tydligen mer träning..wiihoo jag är igång igen :) kvällen har spenderats hemma hos thomas&co med syskon,svärmorar,farmorar,farfars,kusiner,mormora..den lilla delen av alla släktingar. hade iaf en toppen kväll med supergod mat (inte julbord) ;) såå less. julklappsleken vann lite godis perfekt inför bussresan. fick även en julklapp av frida, 2st underbart godluktade parfymer. nu ska jag och lillan se lite tv innan sängen gräver ner mig. imorgon rullar bussen tidigt som fan.. blogg u later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0