like a stripper on a pole

snartsnartsnart är det äntligen jullov, så som jag längtar! den 26:e rullar jag ner mot mitt andra hem dvs Sundsvall. kommer att bli yttrligare en toppen vecka där. firar nyårs med dom finaste stjänorna där nere. :) annars i veckan så har jag packat mig in i idas lägenhet och bor där! igår fick jag även film sällskap av H, det var mycket trevligt. idag ska jag på stan och träffa mamma som är barnvakt åt finaste liam, oj så jag har saknat min lillapoojke, blir förmodligen middags häng på kungsgrillen som vanligt. godaste och bästa maten! om jag håller mig i form så blir det möjligtvis party imorgon med finaste lisen och co. nu ska jag göra klart lite skolarbete så jag får ta jullov nångång jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0