SVAR PÅ TAL

Svaren

Hur gammal var du när du förlora oskulden?
-Jag minns inte riktigt om jag var 13 eller 14.


Är blond din naturliga hårfärg?
-Ja!

Vad väger du och hur lång är du?
-Jag väger mellan 44-46kg, och jag är 1,63 cm :)

På vilket gym tränar du?
-Friskvårdskompaniet.

Hur många har du legat med?
-VAD TROR DU SJÄLV?

Bor du fortfarande hos mamma och pappa?
-Ja jag bor hos min mamma, men jag sover väldigt ofta hos mina vänner eller hos Mohanned.


Träffar du någon just nu?
-Ja jag träffar en kille!


Godaste maträtten?
-Finns mycket som är gott!

Vilken linje går du?
-Entreprenör

Festar du ofta?
-1-2 helger i månaden,beroend på hur jag jobbar osv.

Hur gammal är du?
-17 på tisdag.

Vilken skola går du på?
-JohnBauer

När är det waynes?
-Hör av dig då du har tid!

Vars jobbar du?
-Taste

Är dina föräldrar tillsammans?
-Nej inte det :D

Hur länge har du bloggat och varför?
-Ojoj har ingenaning sen kanske nått år tillbaka,
hade en annan blogg tidigare som jag radera.
Varför jag starta en blogg vet jag ej.

Har du några percingar?
-Jag hade i naveln och läppen,
men det i naveln vart infekterat och det i läppen vart jag bara less.


Kommentarer
Postat av: Viktor

"men det i naveln vart infekterat och det i läppen vart jag bara less"



Med andra ord växte du upp eller?

2011-01-28 @ 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0