Ni frågar Jfiine svarar

här har ni svaren.

Vad vill du jobba med senare i livet? Vad är ditt mål?:)
- Jag har inte nått typiskt mål med livet egentligen, ett vanligt svenne liv är det som står högst på listan. Jobb som jobb, jag vill tjäna pengar i mängder absolut. vad jag vill jobba med vet jag inte heller.

Vad dricker du helst när du dricker?
-Ojoj, det som passar min dag heltenkelt. ett glas vin med brudarna, eller en kall pilsner en riktigt varm dag. En god drink på förfesten..

Bästa maträtten?
-langos! höjdpunkten på alla festivaler.

Hur många gånger har du varit kär?
-kär å kär.. hmmm.. bara för att mina ex är svin så säger jag så här:
Jag älskar min pojkvän Juan och han är the one and only.
fuck the rest.

Gillar du mörka killar mer än svenska?
-min pojkvän är från Colombia var det svaret på frågan?
mörka killar har mer att komma med, grr..

Vad är din "typiska-killsmak"?
-Finns ingen typisk killsmak.. "smaken är som baken"
faller jag för en kille så har han gjort det bra!

Vilket land är det bästa du varit i?
-Turkiet, jag älskar TURKAR.. haha.. ärligt så vet jag inte riktigt.

Hur många har du legat med?
- Om du delar 40 med 4 och sen gångrar du med 2 sen tar du bort 2 lägger till yttligare 3 och sen tar du bort 5 ? skämt åt sido, you never know !

Är det där din riktiga hårfärg?
-jajamen :)

Hur lång är du?
-164 cm kort ;)

Använder du rakhyvel eller vax (eller något annat)?
-Jag använder rakhyvel, en staka gånger jag har använt vax.

Har du djur?
-En liten hund vid namn Agnes.

Syskon?
- 1 bror och en syrra och en brorsa från en annan morsa.

Varför hoppade du av skolan?
-Finns ingen förklaring bara gjorde det.

Hur kan du få jobb utan utbildning?
-För att jag är så jävla bäst.. hah. visa framfötterna hela tiden så kanske du också lyckas :)

Vill du bo kvar i Skellefteå?
- time will tell.

Kan du spanska? Har du varit i Spanien?
-Jag kan lite spanska, varje dag lär min pojkvän mig lite spanska..

Hur många länder har du besökt? (Vilket var det bästa?)
- Turkiet, finland,grekland,bulgarien.. m.m kan fan inte komma på vart jag har varit :P
 det bästa landet måste nog vara grekland! helt klart finast.

Vad använder du för schampo?
-Alla möjliga :D

Bästa låten just nu?
- i'm into you- jennifer loopez

Älskar du Louise Pettersson? :)
-Ja det är klart jag gör!

Har du sugit av någon?
-Lever som anna anka, varje morgon suger jag av min pojkvän.. ?


vad är hela ditt fullständiga namn :-)))
- Sara Marie Josefine Burman
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0