stadsfesten

länge sen jag skrev! men haft en massa bus för mig, har helt enkelt inte haft tid! ska bli bättre..

Igår? söp jag? min lever mår absolut inte bra jag och Lisa körde igång i onsdgas och håller fortfarande stumt.
Igår förfestade vi med rodde och matte, riktigt roligt var det:) sedan gick vi  en sväng på stadsfesten fyfan sååå världelöst, varför är alla skelleftebor världens sämsta party människor? anyway åkte sedan hem deckade i sängen med skor och hela fadderullan.

nu mot stan för att käka pizza och sedan party :)



love ya all



Kommentarer
Postat av: Anonym

Då festar du med fel människor Josefin! Skål och ha en rolig kväll! :)



/Johan

2011-07-02 @ 16:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0