Tisdag

Första gången på hela sommaren jag har stigit upp vid 12 tiden. Duktigt flicka ;)
Igår hade jag bäddat ner mig så mysigt i min stora sköna säng och inväntade john blund, när jag plötsligt fick ett samtal av Rodde som lät följande! " hej vi kommer till dig NU och plockar upp dig. du ska nämligen med till hjoggböle" mitt svar var vart fan är hjoggböle.. sedan börja jag inse att detta var inte ett skämt.. kastade mig in i duschen och sedan började den hemska färden mot hjoggböle.. äsch hemska och hemska det gick super bra! hihi.. väl framme i hjoggböle så levererade åkgräsklipparen typ hela kvällen ;) jag och Lisa hade superduper roligt med den dära saken! sedan nalkades det sömn.. delade rum med rodde och lisa och det var det värsta jag gjort EVER! menar dock inte såå, hehe ;) men Lisa pratade i sömnen och Rodde snarkade i sinne. Blev arg ett par gånger och kastade olika förmål på dom. anyway nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag missbruka mys med min älskade pojkvän.



skön bild från igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0