juni 3

Svar på tal : Nej det är inte Ida det handlar om, i vått och tortt så kommer hon alltid vara prio 1 för mig oavsett om hon vill eller ej. Vi umgås väldigt sällan men det betyder inte att vi inte är vänner längre. Jag älskar henne oavsett vad hon gör,vilka val hon gör. Hon är min Ida och förhoppningsvis är hon alltid det.


Påtal om annat så hade jag en riktigt bra gårdag, den spenderades hemma hos mig i Örviken.
Vi spelade kubb, fotboll,drack alkohol,grillade,och bara hade allmänt trevligt :)

Nu så sitter jag och Lisa hemma hos min bror och för drinkar och myser på, ska snart dra vidare till trevligt folk och festa i sinne! ha en bra kväll alla.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vem handlar det om då? om inte ida?

2011-06-05 @ 03:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0