Sitter nu på luleå busstation och väntar p...

dsc00507 (MMS)

Sitter nu på luleå busstation och väntar på bussen, har sjukt ont i fötterna..hejja.. Lite snabb uppdatering om går dagen, kom till luleå hamna på en förfest,hade trevligt..sedan trängde vi in oss 7pers i en liten bil till en annan fest.. Tog senare taxi till ett ställe för att se några killa uppträda, jag och lisa hann också dansa på scenen..pinsamt..men roligt..sedan gick vi till en krog som hette magasin 3 och dansade flera timmar! Sedan tog vi taxi vidare hem till robin för efterfest.. Grillade hamburgare osv sedan somnade jag i en gigantiskt säng som jag hade alldeles för mig själv sov som en kung!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0