turkiet.

Har inte bloggat sedan jag kom hem från turkland, men jag lever iaf!
Orkar inte skriva en berättelse om min vecka så därför skriver jag bara några ord sedan får ni sätta ihop det som ni förstår det...
veckan var helt magiskt,  vi hann sova på 3 olika hotell under 3 dagar. få böter på 400 spänn..åkte in till alanya och söp på robin hood. på varje discotek så hann vi dansa på alla barer, få gratist alkohol. fick rosor av killar..hänga med taxichaffören för att få åka billigare..hänga med killarna från stranden..skratta åt en sultan och få en rejäl utskällning..
äta superduper god mat.. festa med trevligt folk från piteå, kasta is på gubbar som i sin tur kastar tillbaka..
kvällsbada i havet samt poolen..skrapa upp knäet.. osvosv..



jag på baren


jag och looolllu



jag med bartenderna på lighthouse


ännu mer dans på baren

mumus!!!


gubben som jobba på hotellet.


mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0