umeå 27-29

Jag vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta Umeå resan, det hände så otroligt mycket och fruktansvärt roligt hade jag! Vi gick all in varje dag, känner mig dock riktigt sliten just nu.
Började festa Torsdag började klockan 14.00 på Fredagen och slutade dricka kring 04.00 tiden på Fredagen.
Vakande 09.00 på Lördagen och började festa 12.00 och slutade inte förens 07.00 i morse! Men man lever bara en gång så varför inte gå all in då liksom ? men förövrigt så så bodde alla ungdomar på samma vång dvs våning 1.. som vi sa så hade dom samlat alla "jobbiga" på en våning ;) vilket var KUNG det var fest i varenda rum på Lördagen! det dunkades musik från en massa olika hotellrum. Skönast av alla var ju att personalen inte brydde sig alls. Detta blir verkligen ett minna förlivet! Saknar dock alla från hotellet som gjorde min helg. TACK!


Jag och Ida , puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0