Finfina lördag spenderads först hemma hos ...

mms_img53974 (MMS)

Finfina lördag spenderads först hemma hos evelina,martin och liam där vi byggde årets läckraste pepparkakshus. Liam var skit stolt över det fina huset med fullt av godisar, fast han såg väldigt mycket fram emot att få käka upp det! Sötnosen. Sedan åkte jag och ewe upp till stan för att kika på bio, coola som vi är bestämmde vi oss för paranormal.. 3... Ångrade det efter att par ynka minuter fyfan är det enda jag kan säga! Så mörkrädd som jag är så kommer mina drömar spenderas i ett spökhus där jag kommer att slaktas..hehe.. Fick även ett samtal av mitt hjärta ikväll, oj vad jag saknar honom! Vi hann även planera lite saker inför stockholm osv innan samtalet bröts! Nu ska jag försöka avrunda min kväll, imorgon blir det förmodligen att hänga på skyltsödagen och låtsads ha lite julstämning. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0