läs

Så varför inte köra en lista? läs om ni orkar!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? ----------
Vad tycker du om kärlek? Nog det finaste som finns men samtidigt det mest komplicerade..
När kramade du någon sist? Igår 
Saknar du någon speciell person? ja det gör jag
Har du svårt för att bli kär? Beror på
Är du singel? nej
När fick du senast en komplimang? Idag faktiskt

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: jeey

Sovit med nån av motsatt kön: självklart!
Gjort något riktigt dumt? tusentals gånger.. 
Gjort något du verkligen ångrar? har gjort många grejer jag verkligen ångrar
Åkt ambulans? nej
Åkt polisbil? många gånger.. 2 ggr samma kväll hehe
Gjort nåt olagligt? Faktiskt, många gånger
Fått din mamma att gråta? Typ jaa
Slagit ner någon?saligt och slagit.. men varit i fight ett antal x ggr
Skämts över dina föräldrar? Yes
Sagt jag älskar dig och menat det? Men SJÄLVKLART! :D
Tar du droger? nejj
Dricker du? ja det gör jag..
Vilka kläder sover du i? Inga alls
Vad hatar du verkligen? Pengar
Varit kär? är det redan
Är du ensam nu?jo det är jag.

Vill du gifta dig? ingenaning inte dom närmsta åren iaf
Vill du ha barn? flera stycken Flört

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Juan
Såg dig gråta? Juan
Fick dig att gråta? Alla problem
Du delade en dricka med? Liiisaaa
Du gick på bio med? Juan
Skällde på dig? Juan ;)
Sa någonting till dig och vad var det? Lisa men hon sa en heldel.. hehe

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nepp
Kramat någon? jepp
Pussat någon? jaa
Köpt någonting? jaaa :D
Sjungit? jag sjunger alltid!
Saknat någon? ja :(

JAG HAR:
Digitalkamera? nooppe
Systemkamera? jaaa
Telefon på rummet? ja :)
Egen dator? dock trasig just nu
Bra kompisar? Dom bästa!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0