fredag

dagen startade kalvandes (kräkandes) på toan.. mycket underligt efter som jag mår som en prinsessa just nu!
sedan åkte jag till stan för att köpa ett par skor och äta lunch med Joakim och Ida, trevligtrevligt. Efter allt spring på stan så avslutade jag cleas ida lisa jocke ante och ida dagen med en kaffe på waynestrodde jag.-. inte nog med det 10 minuter senare ringer tim och vill att jag och lisa är smakråd när han ska shoppa så vi mötte upp tim och älsklingen på stan för yttligare lite shopping.. men nu har vi äntligen kommit hem till lisa för att göra oss klar för att åka vidare till tjejerna där alkoholen får bestämma kvällen.
ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0