Så bra men ändå så dåligt.

Min kväll började toppen då älsklingen kom hem tidigare än planerat! Myste i soffan med film. Fick sedan ett samtal av en vän att en bekant, mer barndomsvän gick bort igår! Världen är bara så orättvis, ägnar alla mina tankar åt familjen frankebo!
Gick genast och la mig och sov med mitt finaste hjärta. Vaknade före väckarklockan imorse hade en stund över att kramas med krille innan jag steg upp. Underbarare människa finns inte. Skulle sedan gå till bussen då den aldrig dök upp, jävla skit! Fick ringa och väcka krille så han vart tvungen att köra mig till jobbet! Tack igen bästa du!
Fick ett jätte fint armband av krille igår:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0