tisdag

Igår: efter jobbet hämtade min boyfirend upp mig, vi åkte vidare till Sörberge för att hjälpa hans mor med ett par grejer. Fick även kika på lite kort på Krille som liten, bland det sötaste jag sett! efter ett ha hängt där ett tag åkte vi vidare ner till stan för att middagsdejta underbart. Senare bestämde vi oss för att spendera resten av kvällen på bion, american pie reunion visades på den stora vita duken. skrattade tills magen värkte, rekomenderar den starkt till er med humor ni andra bittra männsikor bör låta bli.
åkte sedan hem och somade som 2 småbarn :)
Idag: Jobbet ringde mig imorse och ville att jag skulle hoppa in och jobba på ett ställe där det var kris, men hade lite grejer som behövdes fixas som jag hade skjutit upp alldels för länge nu. Men vart uppbokad på ett pass imorgon med! känns bra. Annars har dagen bestått av käk på donken och skrattanfall ;) har även pratat med en person som förmodligen kommer att hjälpa mig med en otroligt stor sak, håller alla tummar och tår för att det blir som jag vill:)
Brukar dock vara rätt duktig på att få min vilja igenom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0