vilken dag.....

väckaren ringde 6.00 imorse, klev då upp för att applicera emlakräm på armen då jag senare skulle åka till UM för att äntligen få ta ut min onda p-stav. Snälla hjärtat mitt följde med som moralisktstöd.
Läkaren fick lite problem med att ta ut den då det hade blivit en infektion och vilket hade slutat med att det hade blivit en ärrvävnad runt änden på p-staven, hon fick lägga upp flera snitt i armen för att få ut den på något konstigt sätt. efter en timma var vi klar. ALDRIG MER.. Kom sedan hem och kännde mig inte alls bra yr och illamående, gjorde ett tappert försök att somna då jobbet precis ringer. men tyvärr så kunde jag inte ta på mig det passet då jag hade ont och mådde skit. somnade sedan som ett litet barn då telefonen ringde igen, jobbet! så det blir dubblapass imorgon först 8.00-15.00 och sedan 16.00-21.00 :) nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och låta duschen göra sitt.
bild lånad. ungefär så här såg det ut, fast fler snitt i armen :)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

Jag som har funderat på p-stav... Kommer aldrig hända nu! Haha :0

2012-04-04 @ 15:45:21
URL: http://musicismyheroin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0