Tisdag

Hejsan! Befinner mig på jobbet "jobboholic" som Lisa säger, känns som det var evigheter sedan jag spenderade tid med min pojkvän. Fast vi båda var dock lediga i helgen;) men annars har det inte blivit särskilt mycket mys då jag jobbat em+nätter eller 24 h pass. Skulle egentligen jobba sista dagen på torsdag till fredag men bytte bort det passet så jag och hjärtat får lite semester tillsammans och jag får umgås med min saknade familj! Imorgon efter jag gått av mitt pass rullar audin till Skellefteå ska bli så härligt att komma "hem" :) bli bortskämd med mat på bordet varje dag och bara få mysa sig ner i badtunnan eller jacuzzin, eller bastu tävling med grabbarna sjukt simpel tävling losar dock jämt :( nu ska jag försöka tagga ner och mysa mig ner i soffan och vänta på att klockan ska bli 09.00 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0