Underbara helg

Fredag: middagsdejt med Bea och Jossan på memman. Bea åkte sedan hem och jag och Jossan bestämde oss för att beställa in några cider, vilket slutade med att vi hamnade på jacks där det beställdes in mera alkohol. Återvände till memento för att dansa in natten, Jossan begav sig sedan hem. Stannade kvar med älsklingen och hans vänner, aldrig dansat så mycket som den kvällen. Wow killar ni imponerade på mig ;) kvällen avslutades på basgränd.

Lördag: vaknade upp bakis som ett djur, hade lite ångest över gårdagen. Ansåg att jag fått i mig för mycket. Men så småningom så släppte bakfyllan och jag och hjärtat begav oss till Bea med familj. Hängde där hela kvällen, stenmysigt. Natten spenderades hemma hos pojkvännens mamma:)) fina lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0