tisdag

Ligger halvnaken i soffan och bara softar. äsch skämt och sido ligger helt påklädd och väntar på att hjärtat ska sluta jobba :) febern har jag skickat i ett kuvert till någon som gud vill straffa, huvudsaken är ju att jag är frisk.
håller på för fulla muggar i lägenheten, blommor hit och dit. riktigt less på lägga pengar på blommor och en massa andra små saker. Anyway vart en snabbis på stan idag i väntan på att skräddaren skulle sy ihop min brallor. köpte ett par lacoste skor åt hjärtat , en tröja åt mig och lite smycken betydligt roligare att lägga pengarna på sådant! 
Annars är jag rätt nöjd med min nya lur, funkar bra som fan! nu ska jag se ett avsnitt av vänner och bara vara allmänt lat. tjo
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0